Pomoc

Produkt: Finansowanie zakupów  

Jak działa BRUTTO?

Brak gotówki na zakupy firmowe ogranicza rozwój Twojej firmy? Masz faktury kosztowe, które czekają na zapłatę, ale nie możesz ich opłacić, ponieważ czekasz na płatności od swoich klientów?
Usługa finansowania zakupów przez BRUTTO to rozwiązanie, które pomoże Ci uporać się z problemami z płynnością finansową.

Korzystając z finansowania zakupów przez BRUTTO, zyskujesz limit zakupowy, który działa na zasadzie kredytu odnawialnego. Dzięki niemu możesz swobodnie spłacać swoje zobowiązania. Proces wnioskowania o finansowanie zakupów, weryfikacja i podpisanie umowy przebiegają całkowicie online. Wystarczy, że w formularzu wskażesz nam, za co mamy zapłacić i wybierzesz liczbę rat. W ciągu 2 godzin prześlemy pieniądze w Twoim imieniu na konto dostawcy. Zakupy spłacisz nam w dogodnych dla Ciebie ratach: 3, 6, 9 lub 12 płatnych do 10 każdego miesiąca.

Kto może być użytkownikiem serwisu?

Serwis skierowany jest do osób pełnoletnich posiadających pełną zdolność do czynności prawnych i posiadających rachunek w banku, dowód osobisty, własny telefon komórkowy oraz adres e-mail. Użytkownikiem BRUTTO może być osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, spółkę cywilną lub spółki z o.o. oraz akcyjne.

Jak zgłosić fakturę za zakupy do finansowania?

Aby zgłosić fakturę kosztową do finansowania, wystarczy zarejestrować się w BRUTTO i złożyć wniosek poprzez formularz dostępny po zalogowaniu w serwisie. Proces finansowania odbywa się całkowicie online.

Jakie faktury kosztowe można zgłosić do finansowania?

Faktura zgłaszana do finansowania powinna być przed upływem terminu płatności lecz dopuszczamy także finansowanie przeterminowanych faktur o maksymalnie 14 dni.

Jakie dane są potrzebne do złożenia wniosku?

Do zgłoszenia wniosku potrzebujesz dokumentu potwierdzającego zakup. Może to być faktura, pro forma lub inny dokument od Twojego dostawcy.
Oprócz tego konieczne będzie podanie Twoich danych kontaktowych, podstawowych danych na temat Twojej firmy oraz danych Twojego dostawcy.

Ile faktur mogę zgłosić do finansowania?

Przy wypełnianiu wniosku po raz pierwszy należy zgłosić tylko jedną fakturę do finansowania. Po otrzymaniu maila z decyzją pozytywną kolejne faktury, bez ograniczeń ilościowych, można dodawać do wysokości przyznanego limitu.

Jaki jest koszt usługi?

Koszt finansowania zakupów ustalany jest indywidualnie po złożeniu wniosku. Uzależniony jest od ilości wybranych rat, kwoty finansowania oraz oceny Twojej firmy. W wysokość raty wliczony jest koszt usługi. Raty niezależenie od ich liczby są równe i spłacane do 10-tego dnia każdego miesiąca.

Kiedy dostawca otrzyma przelew za moje zakupy?

Dostawca otrzymuje przelew za Twoje zakupy przelewem ekspresowym w dniu zgłoszenia wniosku.