Pomoc

Na czym polega połączenie kont programu do księgowania i fakturowania z BRUTTO?

Połączenie kont polega na udostępnieniu BRUTTO przez program do księgowania i fakturowania, za Twoją zgodą, danych zapisanych na Twoim koncie w programie do księgowania i fakturowania (m.in. dane osobowe oraz dotyczące faktur, książki przychodów i rozchodów oraz płatności składek ZUS i US). Połączenie kont umożliwi uzyskanie finansowania w sposób szybki, wygodny i atrakcyjny cenowo (całkowicie online, bez załączania jakichkolwiek dokumentów papierowych) a udostępnione dane wykorzystywane są wyłącznie do oceny Twojej zdolności pożyczkowej i zawarcia umowy pożyczki. Komunikacja BRUTTO z Twoim programem do księgowania i fakturowania odbywa się poprzez API za pomocą szyfrowanego protokołu HTTPS.

Pamiętaj, że:

  • na żadnym etapie nie prosimy Ciebie o podanie Twojego loginu i hasła do programu do księgowania i fakturowania;
  • zawsze możesz cofnąć zgodę dla BRUTTO na połączenie kont lub usunąć konto w BRUTTO.